Főoldal compas
Főoldal
Tel: +420 543 216 642
Fax: +420 543 216 642
SOLIDWORKS Előfizetéses Szolgáltatás

Előfizetéses Szolgáltatás
Optimalizálja SOLIDWORKS beruházását

Árajánlat kérés Előfizetéses szolgáltatások

Előfizetéses Szolgáltatás

Előfizetőként a hivatalos viszonteladótól frissítéseket és műszaki támogatást kap valamint hozzáférést rengeteg forráshoz.

Miért érdemes előfizetni?

Ha szeretne egy naprakész fejlesztési környezetben dolgozni, ami versenyképessé teszi, növeli a működési hatékonyságát és segíti a fejlesztőket. A SOLIDWORKS Előfizetéses szolgáltatások okos és rugalmas megoldást nyújtanak, hogy maximalizálja beruházását.

Tudjon meg többet az Előfizetéses Szolgáltatásokról

A program előnyei

supp banner

Műszaki támogatás

A SOLIDWORKS előfizetéses szolgáltatás keretében a helyi hivatalos viszonteladó folyamatos műszaki támogatást nyújt. A támogatás magában foglalja a telefonos segítségnyújtást, a termék funkcióit, a menü parancsokat, telepítési kérdések és problémamegoldást illetően.

Tudástár

Keressen egy műszaki cikkekkel, súgóval, műszaki tippekkel, gyakorlati tanácsokkal, megoldásokkal és makrókkal teli könyvtárban, amit SOLIDWORKS szakértők írtak és szerkesztettek. Bármikor információra van szüksége, biztos lehet benne, hogy a válasz csak egy karnyújtásnyira van.

Szoftverfrissítés és újdonságok

Jusson hozzá a legújabb SOLIDWORKS szoftver verziókhoz, amik tartalmazzák az új kiadásokat és szolgáltatás csomagokat. Email-en keresztül értesítést kap a legfrissebb hírekről, szolgáltatás csomagokról és a legújabb szoftver frissítésekről.

Az Ügyfélportál

igazán értékes lehet az Ön számára, hiszen állandó online hozzáférést biztosít elengedhetetlen információkhoz és adatokhoz, tartalmazva az alábbiakat:

  • a SOLIDWORKS szoftver legújabb verzióját és a szolgáltatás csomag frissítéseit,
  • a Tudástárat – széles körű műszaki dokumentációval és adattal,
  • teljes betekintés a szolgáltatási igényekbe (Service Request- SR) és a szoftver teljesítmény jelentésekbe (Software Performance Report –SPR),
  • kiváltság, hogy újításokat kérhet, ezzel is elősegítve az új verziók fejlesztéseit,
  • lehetőség, hogy rész vegyen különféle vitafórumokon,
  • szoftver licencek regisztrációja,
  • betekintés a licenc és az Előfizetéses csomag adataiba,
  • ügyfél profiljának módosítása.