Főoldal compas
Főoldal
Tel: +420 543 216 642
Fax: +420 543 216 642
Előfizetés Gyakori kérdések és Válaszok

Előfizetés Gyakori kérdések és Válaszok

Gyakran felmerülő kérdések az előfizetéses csomaggal kapcsolatban.

  1. Mit nyújt a SOLIDWORKS Előfizetéses Szolgáltatása?

    A SOLIDWORKS Előfizetéses szolgáltatása hozzáférést nyújt cége számára a legfrissebb szoftver verzióhoz, szolgáltatás csomagokhoz és a DS SolidWorks vállalat által kiadott fontos információkhoz, valamint műszaki adatokhoz, amit a SOLIDWORKS hivatalos viszonteladóinak a világ minden tájára kiterjedő hálózata biztosít. Az Előfizetéses csomag lehetővé teszi, hogy még aktívabban vegyen részt a SOLIDWORKS felhasználók globális közösségében.

  2. Mit tartalmaz az Előfizetéses Szolgáltatás?

    • Automatikus frissítést a legújabb SOLIDWORKS szoftver verzióra, a nagyobb újításokkal és szolgáltatás csomagokkal.
    • Folyamatos telefonos támogatás, amit a helyi SOLIDWORKS viszonteladó biztosít
    • Teljes hozzáférés az Ügyfélportálhoz, ahol letöltheti a szoftver újdonságait; megtekintheti a SOLIDWORKS Tudástárat; technikai tippeket kaphat; jelentheti és követheti szolgáltatási igényeit; megtekinthet archivált online szemináriumokat és még ennél is többet.
    • SOLIDWORKS újdonság kérés kiváltsága.
    • Ingyenes listázása a minősített szolgáltatású cégeknek a SOLIDWORKS Gyártó Hálózatából.

    A jogosultságok teljes listáját tekintse meg az Előfizetéses Szolgáltatás adatlapján.

  3. Miért érdemes megvásárolnom az Előfizetéses Szolgáltatást?

    Az előfizetés abban segít, hogy a legtöbbet hozza ki a SOLIDWORKS szoftveréből, mivel hozzáférést biztosít a legújabb termék verziókhoz és a szakszerű műszaki támogatással időt és pénzt takaríthat meg. Megnövelt szoftver teljesítmény, innovatív új termék funkció, folyamatos technikai támogatás és 24 órás online műszaki támogatás teszi lehetővé, hogy arra tudjon koncentrálni, ami igazán fontos, hogy nagyszerű termékeket hozzon létre.

  4. Hogyan vásárolhatom meg az Előfizetéses Szolgáltatást?

    A legegyszerűbb módja a szolgáltatás megrendelésének, hogy felveszi a kapcsolatot a helyi viszonteladóval. Ha nem biztos abban, hogy ki az Ön viszonteladója, kérem, jelezze ezt a SOLIDWORKS felé és mi segíteni fogunk.

  5. Hogyan kapom meg az új kiadásokat és a szolgáltatás csomagokat?

    A szoftver kiadásokat közvetlenül email-ben kapja meg és onnan töltheti le azokat. A szolgáltatás csomagok elérhetők online és letölthetők a SOLIDWORKS Ügyfélportálján keresztül. .

  6. Milyen nyelveken elérhető a szolgáltatás?

    A SOLIDWORKS szoftver 13 nyelven jelenik meg. A folyamatos műszaki támogatást a helyi viszonteladó nyújtja, ami biztosítja, hogy a segítséget az Ön anyanyelvén kapja.

  7. Mit tartalmaz a műszaki támogatás?

    A műszaki támogatásnak két formája van:

    • Folyamatos támogatás a helyi SOLIDWORKS viszonteladótól, aki rendelkezik a megfelelő SOLIDWORKS oktatással és tanúsítvánnyal, hogy mindennemű műszaki problémáját megoldják.
    • Elektronikus támogatás rengeteg anyaggal, amik mind hozzáférhetők online a SOLIDWORKS Ügyfélportálon keresztül. Az elektronikus támogatás tartalmazza a Tudástárhoz, technikai tippekhez, segítő fájlokhoz, műszaki felhívásokhoz, online oktatásokhoz, SR jelentésekhez és követéshez, az újítás kéréshez való hozzáférést és még többet.
  8. Hogyan érhetem el a műszaki támogatást?

    A leggyorsabb módja, ha belép az Ügyfélportába vagy felhívja viszonteladóját. Ennyire egyszerű.